Skip links

Joga

UPGrade your litheness & soul

AERIAL JOGA to odmiana dynamicznej jogi, w której jako rekwizyty wykorzystywane się hamaki lub chusty. Są one pomocą, dzięki której uzyskujemy stabilność w trudniejszych pozycjach, a w innych wręcz przeciwnie – wytrącenie z balansu.
Pozycje zdefiniowane są w wielu wariantach i stopniach zaawansowania, co czyni aerial jogę dostępną absolutnie dla każdego. Bez względu na kondycję, przebyte kontuzje czy możliwości fizyczne. Kombinacja dynamiki i pracy statycznej oraz podparcia (czasem celowo chwiejnego) daje bardzo wszechstronną mieszankę możliwości, efektów i wrażeń.

 

Po pierwszych tygodniach regularnych ćwiczeń poczujesz zdecydowanie większą siłę, gibkość oraz przestrzeń na oddech i zupełnie zapomnisz, że kiedyś twierdziłeś „joga nie jest dla mnie”.
Dodatkowo, podobnie jak joga na macie Aerial Joga pozytywnie wpływa na pracę układu oddechowego poprzez zwiększenie świadomości i kontroli oddechu. Za tym idą kolejne plusy – efektywniejsze oddychanie, obniżenie ciśnienia krwi, a dzięki powiązaniu oddechu z układem nerwowym – lepsza kontrola stanu emocjonalnego, czyli podstawy bezcennej nauki odpoczywania.
Jedyne ryzyko jakie niesie za sobą praktyka jogi jest takie, że nie będziesz chciał przestać

Dla kogo?

Zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych w tej formie zajęć.

Dla osób szukających równowagi i wyciszenia w ruchu.

Dla osób pracujących w wymuszonej pozycji ciała.

Dla prowadzących siedzący tryb życia.

Dla żyjących w stresie i ciągłym pędzie.

Dla nie do końca przekonanych do jogi, ale otwartych na nową formę aktywności.

Przykładowe cele?

Harmonijna poprawa kondycji ciała: większa siła i elastyczność.

Korekta postawy.

Redukcja stresu.

Pozbycie się napięcia ciała i bóli pleców, karku itp.

Znalezienie harmonii ciała i ducha.

Rozciągnięcie mięśni i nabranie gibkości,

Zwiększenie czucia ciała, poprawa komfortu, pewności siebie..

Korzyści?

Podniesienie wydolności i odporności organizmu.

Poprawa sylwetki, a nawet korekcja wadliwej postawy ciała.

Zmniejszone dolegliwości bólowe pleców, barków, karku, szyi.

Joga pomaga na utrzymanie ciśnienia na właściwym poziomie.

Stymulacja błędnika, poprawa równowagi.

Zwiększenie zakresu ruchów.

Bardzo intensywna praca mięśni posturalnych odpowiedzialnych za prawidłową postawę i zdrowy kręgosłup, tzw. CORE.

Zmniejsza się ryzyko wystąpienia chorób żołądkowo-jelitowych.

Intensywna dekompresja kręgosłupa w pozycjach odwróconych, dzięki podwieszeniu.

Precyzyjny czas treningów i ich cele omawiane są na bezpłatnym spotkaniu organizacyjno – informującym.
Pamiętaj, że bez zmiany nawyków żywieniowych trudno będzie osiągnąć zamierzone cele. Nasze kompetencje pomogą Ci we wprowadzeniu smacznych zmian.

CENNIK

Czas trwania jednego treningu to 75 minut!

 

Na zajęcia zapraszamy z własnymi matami. Zapewniamy klocki i paski.

miesiąc

300

2 treningi w tygodniu

UPGRADE Yourself…
Umów się na spotkanie!

ZADZWOŃ
Return to top of page