Skip links

Indoor cycling

Jazda z UPGrade!

Indoor cycling to grupowy trening na rowerach stacjonarnych pod okiem trenera. Odbywa się przy dźwiękach dynamicznej muzyki, trenujący siedzą na rowerach stacjonarnych i wykonują polecenia instruktora. Zajęcia mają charakter interwału, w zależności od poleceń instruktora jedzie się w szybkim lub wolnym tempie, zmienia się też pozycje ciała. Konstrukcja roweru umożliwia dostosowanie parametrów treningu do możliwości danej osoby. Obciążone koło zamachowe, opory tarcia i przekładnia łańcuchowa roweru pozwalają ustawić pożądany poziom trudności podczas ćwiczeń. Ta forma ćwiczeń umożliwia szybszą redukcję wagi, wyrzeźbienie sylwetki, wzmocnienie mięśni oraz poprawia ogólną wydolność organizmu. Ten sport jest bezpieczny nawet dla osób po urazach układu kostnego i mięśniowego.

Dla kogo?

Dla szukających nowej pasji.

Dla fanów jazdy na rowerze.

Dla osób z nadwagą, chcących się jej pozbyć.

Dla osób chcących wzmocnić mięśnie i poprawić wydolność układu oddechowego oraz krążenia.

Dla osób, które nie chcą obciążać stawów oraz unikających zajęć z choreografią.

Dla chcących udowodnić sobie, że wytrzymają więcej niż im się wydaje.

Przykładowe cele?

Wzmocnienie dolnych partii ciała.

Zredukowanie wagi i poprawienie formy.

Zgubienie oponki na brzuchu i wyszczuplenie ud.

Pokonanie swoich słabości i rozładowanie stresu.

Poprawienie jędrność skóry, zwiększenie wydolności układu oddechowego i krążenia.

Korzyści?

Wzmocnienie mięśni

Trening na rowerach stacjonarnych przynosi wszechstronne korzyści. Przede wszystkim wzmacnia mięśnie nóg: czworogłowe, pośladkowe, mięśnie łydki, a także mięśnie dolnych partii brzucha oraz ścięgno podkolanowe. Indoor cycling może stanowić formę rehabilitacji dla osób, które doznały urazów ortopedycznych i chcą wzmocnić mięśnie. Jeśli będzie odbywał się w wolnym tempie, będzie bezpieczny dla bioder, kolan i stawów.

Intensywne spalanie kalorii

Podczas 45 minut indoor cyclingu spala się od 400 do 600 kalorii. Liczba spalonych kalorii zależy od intensywności treningu oraz od wagi ciała ćwiczącego. Osoby, które ważą więcej, spalają też więcej kalorii

Poprawa wydolności organizmu

Indoor cycling poprawia krążenie, dotlenia i zwiększa pojemność płuc, co przekłada się na lepszą wydolność organizmu. Regularne treningi pozwalają poprawić lub utrzymać kondycję poza sezonem osobom, które uprawiają sporty letnie lub zimowe.

Poprawa nastroju

Podczas treningu wydzielają się adrenalina, pobudzająca do działania, oraz endorfiny, „hormony szczęścia”. Dzięki temu trening indoor cycling redukuje stres, poprawia nastrój i pobudza lepiej niż filiżanka kawy.

Precyzyjny czas treningów i ich cele omawiane są na bezpłatnym spotkaniu organizacyjno – informującym.
Pamiętaj, że bez zmiany nawyków żywieniowych trudno będzie osiągnąć zamierzone cele. Nasze kompetencje pomogą Ci we wprowadzeniu smacznych zmian.

CENNIK

Czas trwania jednego treningu to 55 minut!

miesiąc

200

2 treningi w tygodniu

UPGRADE Yourself…
Umów się na spotkanie!

ZADZWOŃ
Return to top of page